Lika gött som en böld i röven




Ligger i sängen och ska alllldeles snart sova, om de går vill säga. Förkyld, återigen! Hade några riktiga dunderförkylningsdagar för 2 v sen, men bacillerna trivdes tydligen fint i min kropp och har nu kommit för att stanna. Nässpray och idominsalva har nu blivit mina bästa vänner, och tack och lov för idominsalvan.. Utan den hade jag sett ut i ansiktet som en orm som ömsar skinn. Röd som en tomat under ögonen, under näsan.. Ja, i hela ansiktet för att vara ärlig, helt jävla sönderklöst av allt snytande och torkande runt ögonen!

Jag har helt ärligt ganska stor otur för tillfället. Dunderförkylning - urinvägsinfektion - dunderförkylning, suck! Mina 2 praktikveckor började ju bra, not. Hoppas febern är ett minne blott imorrn iallafall så man kan komma igång och arbeta lite igen. + att CSN fortfarande förtjänar en spark i arslet :(


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0