110104

Ny dag, nya möjligheter! Och denna dagen kommer att ge mig en ny möjlighet.. Om inte annat många nya fina erfarenheter om allt går som jag vill att de ska gå. Idag ska jag nämligen till Suntetorps Säteri, en gård som ligger 1.5 mil utanför Skövde. Hoppas verkligen att jag får göra mina sista 12 veckor där :D ! Då får man in en fot + en fin referens.

Förövrigt så ska det pluggas idag, och katterna har nu på morgonen blivit bortskämda :p Haha ! Älskar att skämma bort våra katter, en ostbit slinker de ner. Nån korvbit ibland och nu på morgonen så fick de lite fil på an tallrik att dela på. Vet inte hur Grålle (minstingen) reagerar på det. Men de får jag väl veta när utgifterna kommer. Åh de som jag älskade Falköpings mejeriets jordgubbsfil. Haha, måste ju gynna falköpings mejeriet då min praktikgård och gården där Sofie jobbar levererar dit. Så har de väldigt många bra produkter :) Mera snö har det kommit under natten också, och den faller än. Med tanke på att ett par skridskor hade vart ett passande medel till mina fötter eftersom de inte har tänkt att slösa med att lägga grus på blankisen på vägen hem igår så gäller det nog att passa sig idag om man ska ut och gå. Halt jävlar :( !

Nu håller jag hårt tummarna för mig själv, så skriver jag mer sen. Take care!

Puss & kram Emelie

( Tänkte att jag skulle lagt upp några bilder också men det verkar vara ur funktion idag :/ )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0