Äggröra in my head :/

Shit Pommes, möe saker som hänt sedan sist, både upp och ner !

Kan ju försöka ta sakerna i ordning ; Påbörjat min praktik på Suntetorp, vart trött som en gnu, jag och pappa var med om en trafikolycka i Lördags (110119), så därefter har jag fått värk i nacke, skalle och än mera värk i ryggen, fått ytterligare papper från CSN.. Behöver jag fortsätta för att ni ska förstå att det är ganska rörigt just nu ? I don´t think so..

Praktiken tycker jag har gått jätte bra, började och körde 11.00-20.00. Bara att bussarna går så sablans dumt - åker bussen från Fjället 20.29, sen får jag sitta på Resecentrum till 21.45 och vänta på bussen hem till pappa. Well well, de får gå. Tröttheten har ju berott på att jag jobbat 8.5 timme var dag dessa 3 dagar, trafikolyckan jag och pappa var med om inträffade i en ganska stor korsning i Skövde, jag och pappa kom åkande från kavelbro och skulle mot stan, det var grönt så pappa rulla på, då kommer det en bil från stan som skulle upp mot Netto/gamla sjukhuset. Han i sin tur var skyldig att lämna företräde men gjorde inte detta så han svängde upp rakt framför pappa, pappa hinner knappt reagera när idioten svänger upp framför honom, följden av detta blir att pappas front är totalt mos. Framför bilen låg bara splitter från vad tidigare var en motorhuv, nummerskylt och lyktor. Jag som tidigare vart med om en trafikolycka blev rejält chockad + att jag slog i skallen rejält i solskyddet i taket. Pappa blev också chockad men tänkte bara på att ta hand om mig. Vi fick åka ambulans in till akuten där de gjorde rutinkontroll på oss, dvs kollade mage, nacke och rygg. Men nu efteråt har smärta i nacke och rygg uppstått. Som om jag inte hade ont i ryggen innan :p Well well, utmaningar i livet finns de gott om. De positiva i det negativa är att klantarslet som svängde upp framför oss har tatt på sig alltihopa, slipper det bli ännu krångligare i det som är krångligt. Pappa har numera ingen bil, lider med pappa men huvudsaken är att vi lever och mår bra.. Bilen går ju att ersätta, de gör inte ett liv. Så det där jävla CSN ! Ringde dom för drygt 2 veckor sen, då sa kärringen i telefon att jag skulle få mina pengar nu, att de inte behövde fler uppgifter, som om de inte fått uppgifter tillräckligt, fan fyllt i 4 elle 5 papper med uppgifter till dom :@ Man kan bli tokig på mindre, men nu har fan bägaren runnit över rejält !! Fans helvetes skit.

Imorgon har vi villkorad läkemedelsanvändning i skolan, och jag är fortfarande vaken. Men grubbel och sömn går helt enkelt inte ihop. Jag ska nu ta en dusch sen göra ett nytt försök.
Natti !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0