Här har ni mej, fröken klant :p

Idag har vart den klantigaste och roligaste morgonen på evigheter! Börja med att jag vakna av mig själv 04.15, helt otroligt! Sen när jag väl skulle gå till bussen fick jag gå tillbaka hem när jag gått en bit för att kolla om spisen va avstängd. Skickade till bonden för att berätta att jag var i stenstorp 06.30. Sen kom jag med bussen och åkte sedan med tåget till Stenstorp. I Stenstorp fick jag vänta en liten stund och undrade vart bonden hade blivit av.

Så jag tänkte att under tiden som jag väntar så kunde jag skicka och kolla om min mycket morgontrötta vän Sofie för att kolla så hon var vaken. Skrev " Hej Baby. Är du vaken? PussPuss" När jag och bonden åkte förbi henne så stod bilen fortfarande där, så under hela mjölket gick jag och väntade på svar och var orolig för att hon fortfarande låg och sov.. Under mjölket tappa jag även mössan i skitrännan, pluppen som man har till trespenta fick också sig ett dopp och upphängaren till mjölkslangarna for i backen ett antal gånger.

Har alltså vart riktigt fumlig idag :p Åter till smset. När vi var klara hos kossorna så gick vi upp till huset för att äta frukost. Då var frustationen ganska stor. Skickade ett sms till Sofies pojkvän för att kolla så de va vakna, men inget svar där heller. Så skickade ytterligare ett sms till Sofie och skrev "Hörru, äru vaken elle? Puss" En stund senare svara hon " Öh ja, vadå? :S Puss" Skrev varför jag undra och då svarade hon att hon inte hade fått något sms av mig och att det måste ha blivit något fel. Hmm, tänkte jag. Så berätta för bonden och hans tjej vad Sofie skrivit. Så säger bondens tjej att jag kanske hade råkat skicka fel.. Så jag kollade skickade sms, och mycke riktigt. " Jag har skickat riktigt jäkla fel " Utbrast jag samtidigt som jag gömde mig i armarna. Bondens tjej börja skratta och frågade till vem samtidigt som Bonden också bryter ut i gapskratt.. Haha såg du de nu fråga han. Så tog han upp telefonen och visa sin tjej. Och hon brister också ut i gapskratt.

I min trötthet när jag stod och undra vart han blivit av så lyckades jag alltså skicka "Hej Baby, är du vaken? PussPuss" till honom. Snacka om karusell och rörigt i skallen. Hahaha !! Och den lille fulingen gick och höll sig under hela mjölket, men roligt åt mig sen hade han ^^ Ett gott skratt fick vi oss till frukosten iallafall, och tur var väl det att de skrattade åt de och såg de som en kul grej. Tänk om bondens tjej hade tatt illa upp, shit vilken pers de hade blivit. Var lagom pinsamt ändå kan jag lova er. Men, har ju fått lära mig något nytt idag iallafall. Att INTE skicka sms när jag är trött, OCH att kolla en extra gång innan jag skickar :p Hahaha !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0