Pissed Off !

Ny vecka, nya upptåg, nya händelser, nya saker man kanske kommer minnas, första dagen i skolan efter jul, julen ska ut, sista dagen på första praktiken på Fredag sen är det nya tag, massa läxor som ska göras... Massa ska saker, men min motivation är som bortblåst. Det är nu någon borde komma och rycka mig i örat samt ge mig en fet spark i arslet och säga åt mig att skärpa mig ! För inte fan kan jag göra det på mig själv. Vet hur jävla bra allt skulle kännas när allt är klart. Men det är för mycke runtom, så mycket jag saknar och så mycket jag vill ha :( Trött på att vara fattig, trött på att CSN krånglar med mina pengar, trött på att pappa ska behöva försörja mig ! Det är en trötthetens dag idag, och jag tänker inte sluta gnälla. För nu är jag utless på det här. Kanske dom som skulle ha en fet spark i arslet istället.


Ringde dom för en vecka sen " Oj, jag ser här att vi har råkat skicka ut fel papper till dig, för du går väl inte på högskolan ? " Neeeej, det gör jag verkligen inte och jag talade utförligt om första gången jag ringde att det var en 20 veckors vuxenutbildning jag skulle gå ! Åhhh..


Här har jag gått hela julen utan pengar, inte kunnat köpa några julklappar, inte kunnat köpa nåt nytt att ha på mig, vart tvungen att pulsa runt i snön med mina gammla sletna skor, inte haft ett jävla öre sen i slutet på Oktober. Förbannad, svar ja ! Inte så lite heller.. Nu får det fan vara nog !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0