Sletens Tööös

Ååååhåå, vad jag längtar till Onsdag !! Då ska en pella 500 damer på tuttera istället för 24, ska bli sjukt kul att få en inblick i det lite större jordbruket. Men saknar de 24, trodde aldrig att de skulle blir såå svårt att skilja sig därifrån. Men de har mitt nummer, hoppas de behöver nån hjälp in da future :D Fick en skön första dag på Suntetorp också, prata med förmannen idag, ska komma 11.00 och slutar 20.00 :D Najs ! Haha, kommer va helt sluuut på kvällen men de kommer de helt klart vara värt.

Förövrigt så har jag vart sletens töös idag, trött som fan. Börja med att jag försov mig, så missa jag sjukvårdsläran med världens bästa Marianne :( Fick istället sitta och lyssna på en tråkig Maria från de att jag kom till skolan fram till en sluta. Och IMEK (inomgårdsmekanisering) va ju inte det roligaste att lyssna på på denna jord, men men. Går en i skolan så gör man.. Det ingår ju i kursen såatte!

Maten är klar till imorrn, jag ska blötläggas sen blire fan sängen. G´night folks !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0