On ice..

Ber så hemskt mycket om ursäkt för min otroligt dåliga uppdatering det sista, och det kommer tyvärr inte bli bättre ! :( Händer för mycket nu runtomkring mig så sitter max 30 min vid datorn om dan jämfört med 3 - 4 timmar innan. Lägger bloggen på is tills vidare, då allt ordnat upp sig och tar då upp bloggen på nytt :)

Då ska ni få läsa vad som hänt runtomkring mig och tänkte även starta på ny kula. Kommer bli väldigt mycke ko på bloggen men också hur en dag ser ut för mig. Just nu är ja väldigt trött efter en lång dag så nu ska ja somna framför en film.

Ha det toppen tills vi hörs nästa gång
, och då lovar ja att försöka bli bättre på uppdateringarna. Ta hand om er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0