Emelie (Emilio) ?

Haha.. Bästa kommentaren på länge ! ” Du äter som en karl, du jobbar som en karl, du skitar ner dig som en karl, du uppför dig som en karl med ditt spottande, rapande och gormande. Det är ju tur att det syns att du är en tjej, med dina former och ditt långa hår, och att de hörs på din pipiga och gälla röst, annars hade man kunnat misstänka att du vart en kille. ” Min jobbarkompis talade ut ;) Haha


Bild från i somras när limpa numero ett precis började läggas, elle va säger man?

Nog om de ;) Limpa nummer 2 täcktes igår, med gamla bildäck! Det mina vänner känns i mina axlar idag.. Men det som inte dödar de härdar. Och provmjölkningen för denna månad är avklarad, så skönt :D I helgen var även en som min chef känner och tröska åt oss, det gick som på räls. Så nu är det inte mycke kvar som ska tröskas. Och resten av gräset som låg rundbalades igår/idag. Ska bli så skönt när skörden är över, så allt kan återgå till det ”normala” igen :) Inte för att jag kör någon av maskinerna eller så, men alla vi som arbetar blir ju involverade ändå.

Nu blir det matlagning för att sedan åka tillbaka till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0