It take´s two to tango!

Att friser kossor kan tyckas vara ett ganska simpelt jobb, stå där med en overzisad trimmer och göra några draganden upp och ner. Men det ska jag säga er, it take´s two to tango. Det är inte alla av damerna som uppskattar denna sax.

Jag skulle klippa en donna idag, som är till åren kommen. Bekväm å stel som hon är så går hon knappt åt sidan när man kommer med mjölkmaskinen och lyfter på klövarna gör hon inte när man kommer med skitskrapan. Men när jag drog över juvret med saxen på henne.. då jävlar. Kabooom sa de, jisses vilka karatesparkar hon fick till. Så det är krut i den gamla haggan även fast det inte märks i övrigt. Men det lär märkas på min handled och lår imorgon, buhu!


Denna Donnan däremot, hon uppskattade verkligen min uppfräschning av henne! "Gööör gött att bli klippt ju". Va riktigt så hon ropade efter mig när jag klippt färdigt och gick till nästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0