Var ej hälsad..

Dumheter med dessa minusgrader tycker jag, det här med vinter förstår jag mig inte på. Jag välkomnar den inte med öppna armar, ställer mig med ryggen mot skiten, blundar, håller för öronen och hoppas att dessa mörka månader går fort! Det gör de dessvärre inte, långsamt går de..
 




Jaha, fredag igen. Fast det är ju som vilken dag som helst..Fortsatt frisera kossorna på jobbet idag, vissa njuter verkligen av att bli klippta medans andra hatar de. Fast det är ljudet från kosaxen de inte uppskattar.

 Ligger i sängen och lyssnar på sjukt bra musik med rambo liggandes på min rygg :) Min gosiga fina kisse. Synd att han inte har längre ben så han kunde hålla om mig ibland, saknar att ha någon som gör det.. Var längesen jag blev omfamnad, på riktigt. Men det räcker med att Rambo finns här. Han e så mysig på kvällarna när han kryper in under täcket och lägger sig alldeles intill magen å spinner :) Det blir värme iaf, likaså från vedspisen. Ska ta sista blossen för dan och krypa ner.. John blund for nyss förbi och hällde grus i ögonen på mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0