Bakissöndag

Hade ju planerat att gå till parken igår kväll, men med tanke på omständigheterna så sket jag i det. Hade inte vart kul att gå dit själv. Så när min kusin och hennes karl var på väg hem från Elmia hämtade de upp mig, så åkte vi på fest i Falköping. Vaknade upp där imorse, sen hämta de mig så åkte vi till Martins far där det grejades bil, fikades och sköts luftgevär. Fick allt in några träffar ;) Vidare bar det till utsiktsplatsen vid hornborgasjön och sedan hem till Becca för att fixa bakismat :) Hemmagjord pizza! Sååå jävla gott.



Nu ska vi titta på Sånt e livet och fortsätta äta, ostbricka och massa go frukt :) Grymt sugen på allt på baksmällan :/ På gott och ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0