En låt som påminner om någon speciell tid/period i mitt liv!


Det är inte bara låten som påminner om en speciell period, utan Povel him self. Han spelades flitigt när jag var hemma hos min gamlamormor. När vi löste korsord och lagade mat lyssnade vi alltid på honom. Gud vad jag saknar dig Tyra <3


Och både denna låten och Sven-Ingvars får mig att tänka på mormor, hur hon brukade lyssna på denna låten när vi åkte i bilen, så satt hon och nynna med lite smått och log. <3

Ingen uppdatering i helgen pga jobb, och vilken helg sen. Den kommer jag sent att glömma :/

Vart och fixat håret idag, var underbart att äntligen få tummen ur och komma iväg och klippa mig :) Så har jag vart hos min bror m. familj, brorsan och hans fru skulle på Bio. Alva, den minsta, har vart krasslig så humöret har inte vart på topp hos henne, men det skötte ju Edvin fint istället. Fram tills det var läggdags, då vart de snabbt ombytta rolller. För Edvin skulle bestämt inte lägga sig förens mamma kom hem "så de så.." Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0