Finaste tänkbara påskägget !

Bättre än all påskmat och allt påskgodis i världen så anlände en liten Lucas till världen 02.10 i natt <3





Så kom han, det jag längtat efter såååå länge ! Min syster fick 02.10 i natt en liten Lucas, 4260 g och 53 cm lång <3 Kärlek från första ögonkastet. Dig kommer jag älska obeskrivligt mycke. Tänk att något så litet och skört kan betyda så mycke.

Vaknade innan 08 imorse, och ringde direkt mamma som berättade att jag blivit moster. Sicken glädje ! Helt otroligt. Jag och pappa åkte givetvis in till BB. Och när jag fick se dom, den nyblivna vackra familjen var inte tårarna långt borta. Men än är inte allt helt verkligt, kan fortfarande inte förstå att min lillasyster i natt förlöst en underbar liten pojk ! <3 KÄRLEK

Glad påsk på er alla där ute.
Livet tar ibland oväntade vändningar, jag drar från stan med brustet hjärta och festar till de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0