Dec. 01, 2012

Måste bara få säga att livet känns alldeles förträffligt just nu! Framtiden ser ljus ut, jag omger mig numera endast med människor som får mig att må bra och ger blanka fan i resten av befolkningen, jag har de senaste månaderna fått en sån grym självkänsla och skinnet som nu och för alltid ligger på näsan är jag så jävla glad över ! Tänker aldrig någonsin ugn ta skit av någon bara för att det får dom att kanske må en gnutta bättre. Fuck You!

Denna lördagen kunde fan inte bli bättre heller, vaknade på det bästa vis man kan vakna på imorse, kollade sedan ut och såg då en massa snö och hjärtat slog en volt, umgåtts med pappa, vart hos farmor och farfar, vart hemma hos min alldeles förjävligt underbara kombo Angelina, fyfan va jag älskar henne, jag har verkligen hittat en vän för livet! Och nu är jag och pappa hos Lasse och Gun. Vi har ätit god mat, glass och kakor samt kollat på "Så mycket bättre".
De programmet får mig att må så bra, men Sylvia kunde ju kvittat helt att vart en av deltagarna.

Nu fortsätter kvällen och den lär knappast bli sämre <3 Love Life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0