Dag 1: En låt som beskriver min musikstil.

Jag kan inte säga att jag har en speciell musikstil, jag lyssnar på så mycket olika musik. Så det skulle bli flera låtar. Jag lyssnar på allt från ballader till hårdrock :) Och musik jag lyssnar på varierar från dag till dag, beroende vilket humör jag är på, något speciellt som har hänt och väder :)

Idag är jag glad, ska träffa en nära väns mamma. Det var evigheter sen jag träffade henne, och hon är verkligen en person jag ser upp till och tycker mycket om. Ska dit med min kusin Becca. Dagens låt, symboliserar tiden då jag och min vän alltid var hos hennes mamma, det var sommar, blev mycket grillat, gott dricka och en hel massa skratt men också förståndigt prat då vi båda var i "ofas" och även fast vi inte tyckte att vi behövde några goda råd för stunden av hennes mamma, så är jag nu i efterhand glad för att hon tog sig tid att hjälpa oss på sitt sätt <3




Under den sommaren gick timoteijs skiva varm i bilen, alla deras låtar från denna plattan är bra. Det finns så jäkla mycket minnen till dessa låtar, så de kommer aldrig bli dåliga. Sommaren 2010 glömmer ja aldrig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0