Koutställning <3

Idag gick jag och Becca upp tidigt för att åka iväg till Skara och kolla in koutställningen på Uddetorp :) Skäms nästan för att erkänna detta, men jag har aldrig tidigare varit på en koutställning, men detta var definitivt inte min sista :) Det var superkul, och man hade massa fint att kolla på hela tiden. Och jag har mått så bra hela dan idag bland alla snygga kossor :D

Alla som sysslar med showmanship ska ha en stor eloge, tycker verkligen att det är hur tufft som helst. Man såg ju hur alla pysslade med kossorna på plats, men det är ju så mycket mer arbete innan, och så lång tid innan. Och några kända ansiktet från Bondeliv såg man också.

Träffade även veterinärerna från mitt gamla jobb, en som seminerade korna på mitt gamla jobb ställde ut så träffade jag 2 av mina gamla klasskompisar från vuxenutbildningen på Uddetorp. Massa prat, leenden och finfina kort blev det idag, samt en dag som det kommer dröjja innan jag glömmer :)





Bara några av alla fina damer som visades under dagen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0