Den som väntar..

Idag har vart som alla andra dagar, vakna när jag vakna, drack kaffe och åt frukost.

Hem till mamma och färgade håret, var sååå trött på utväxten ! Men nu är det fint igen :)

Har fått igång mitt trådlösa på datorn igen, tack vare mamma och killen på supporten hos tele2. Och just nu sitter jag och är förundrad över att det endast är 4 dagar kvar till BF för min syster, i de flesta fallen går man ju över tiden. Men snart är h*n ute, och det är fler med mig som längtar.


Är redan faster åt två underbara ungar, ska bli så roligt att även bli moster.

Nu är det bara jag kvar i skaran att få tillökning, för det behövs en partner och mycke kärlek, men sen är det så mycket jag vill göra med mitt liv innan så det får vänta. Har ju hela livet framför mig, så nöjer mig med att låna mina syskons ungar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0