Nov. 30, 2012

Mjölkat idag på morgonen, så jävla gött när allt bara flyter på, fast hjärtat (en kalv med ett "hjärta" i pannan) börjar nog få ont i magen. I övrigt äter hon som bara den, minst lika mycke som de andra trots att hon är hälften så liten.. Hon föddes ute i lösdriften, hennes mamma är en jätte fin förstakalvare, vit Holstein.. Älskar de vita korna ❤ och ända sen födseln har hjärtat vart en liten primadonna ! Haha.

Idag ska jag och Angelina ha lite AP,s. Sen tar jag efterlängtad helg! Blir nog sömn tidigt, är redan sjukt trött.

Hoppas att ni (få) som läser min blogg får en fin helg och att snön ligger kvar, eller vad tycker ni?

Glömde ju skriva att jag träffat min underbara systerson idag också! 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0