Rudolf med röda mulen..

Ja, lite så kände jag mig nu när jag kom hem från skolan och såg mig i spegeln.Riktig alkis näsa och händerna röda likt solmogna tomater trots att jag haft fingervantar på mig. När jag cyklade från skolan började det givetvis regna, och svinkallt deklart !
 
Skolan har iaf gått super bra idag, pratade om ryska revolutionen på Historian och i mitt långa hål mellan historian och Engelskan (3.5 timme) passade jag på att ta en fika med Becca innan hennes städ så stötte jag på min kusin Maria så drog med henne också ;) sen gick jag till bibblan och satte mig å plugga, fick massa gjort. På engelskan skrev vi en uppsats som skulle vara minst 200 ord och utgå från ett visst ämne. Gick även det riktigt bra.
 
Nu ska magen fyllas och en stor kopp kaffe avnjutas innan jag ska plugga ännu mer, känner mig så jävla taggad å energisk idag trots att det blev dåligt med sömn i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0