And I´m a goddamn fool but then again so are u

Ett mörker omsluter mig, ett mörker av depp, ångest och saknad. Saknaden till någon som är så jävla långt bort men ändå så nära, varenda jävla dag tänker jag på dig. Och det gör mig knäpp!
Cant get u out of my head.
 
Jag känner skuld till alla som stöttar mig, jag känner vemod till alla som älskar mig trots mina brister. Men det är väl så det är, att älskar man någon får man ta hela paketet. Alla har vi dock rätt att vara älskade och alla ska vara älskade av någon, men jag förtjänar inte er eviga värme, kärlek och omtanke just nu. Jag vet att jag gjort folk illa baserat på mina handlingar, sårat och oroat. Helt jävla i onödan! Bara min egen dumhet har skapat detta. Det är ingen som valt åt mig att sätta mig i biljäveln. Men samtidigt kan jag inte låta bli att bli förbannad på folk som aldrig visar att de bryr sig annars, som nu ska uttrycka sina jävla åsikter och framstå som så jävla rediga. Alla människor har någon i sin närhet som skiljer sig från mängden, bryter lagar, gör fel.. Och nu var det min tur, IGEN kan tyckas. Och okej, denna gången av egen fri vilja. Det var det i alla fall inte sist.
And yeah, I´m a goddamn fool but then again so are you..  
 
Well, ni får tycka, tänka och prata om vad fan ni vill. Men kom förihelvete inte och predika er skit till mig som om jag inte vet att jag gjort fel. Det hade vart skillnad om jag inte hade insett mitt misstag. Jag tänker ta konsekvenserna av mina handlingar och göra vad jag måste göra. 
 
Och till er som stöttar mig trots min dumhet och mitt frånstötande, tusen tack!
 
Jag hade inte vart något utan er<3
 
 
Kan inte begripa hur en del händelser öppnar upp ögonen på en, och låter en människa inse att ingenting varar för evigt. Underbart är kort, så som livet. Hedanefter ska inget få gå till spillo.
1 Vecka går fort, och under den veckan hinner det passera en hel del genom hjärnkontoret.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0