Back to school

Idag har jag varit på ett efterlängtat möte på Komvux i Skövde :) På måndag sätter jag mig återigen i skolbänken.
De ämnen jag ska läsa är Engelska, Historia, info och kommunikation. Kommer läsa schemalagda studier då jag vet med mig att jag lätt kan halka efter annars. Jag är expert på att sjuta upp saker. Kommer läsa heldagar Mån, Ons och Fredag.
 
Jag ser verkligen fram emot att komma igång med nånting igen, komma ett steg närmare målet jag satt upp. Att ha tillräckligt med betyg för att kunna söka till Agrotekniker på BYS i Skara.
 
Ska bli undeeeeeeeeeerbart med lite tid i vardagen igen, att som alla andra få längta till helgen, att bli trött i huvudet så man slipper ligga vrida å vända sig på kvällarna.
 
 
Men det som glädjer mig mest just nu, det är att det går så fruktansvärt jävla bra att bo ihop med min bästa kompis Angelina! Hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att detta skulle gå så jäkla bra som det faktiskt gör. Så har vi fruktansvärt jäkla kul ihop. Det är topp notch ;D
 
 
 
 
  
 
Trackback
RSS 2.0