Lördag kväll

Igår hade jag en så himla bra dag! Folkrace 10 - 15, oboý va kul det var! Kom hem till mamma och vilade en stund, och vaknade av att den underbara doften från mammas potatisgratäng stack mig i näsan. Mmmm, matorgasm.. Senare hörde pärlan nedan av sig och då kunde jag ju inte tacka nej eftersom vi ses så sällan.
 
Men är jag sååå trött, och bakis! Men det är bara att ta mig själv i kragen och ta fram det bredaste leendet ur garderoben och klä mig i det. Om ca 10 minuter kommer det några vänner till mig, morfar skulle kanske komma, min svägerska, som redan vart här och lämnat barnen :) sötnosar!
 
Vadan baksmällan då? Well, igår festa ja te´t me bästa Carina. En kompis som ligger mig varmt om hjärtat. Vi pratar inte varje dag, ses inte varje vecka. Ibland inte varje månad heller ;) Men jag vet vart hon finns, hon vet vart ja finns. Och vi ställer upp på varandra när vederbörande behöver det! Hon är en klippa, har ett skratt som smittar, ett hjärta av guld, hon är givmild, omtänksam och har en jävla go humor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0