Då kör vi en ny vecka!

Kunde verkligen inte sova i natt, det har blivit många såna nätter det sista. Problemet är att jag är en satans grubblare, och har jag väl börjat grubbla.. Ja, då finns det inte mycke som stoppar mig!
 
Det största problemet, som jag grubblar mest över är min framtid. Och jag vettefan hur jag vill att framtiden ska se ut. Sitter i en jävla rävsax. Men jag hoppas att mötet imorgon knyter upp en del knutar. Och denna äckliga beslutsångest jag har hatar jag. Det spelar ingen roll vad det är jag tar mig för, så knager beslutsångesten i bakhuvudet. Ständigt! Ska jag ha den svarta klänningen eller den röda? Den svarta sitter bättre över tuttarna men den röda framhäver min snygga röv bättre, ska jag ha det gröna linnet eller de lila linnet till de blåa byxorna tillsammans med den gråa tröjan? OMG! Haha, så kan jag efter lång betänketid stå och skälla ut mig själv, haha inte undra på att folk tycker att jag inte är riktigt klok i huvudet ibland :P Men å andra sidan, har aldrig påstått att jag är som alla andra heller :)
 

Älskade 197an, hon betar nu på de evigt gröna ängarna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0