Helgen

Helgen har bestått av alkohol, fina vänner, umgänge med familj och god mat!
 
I Fredags öla jag med min fina kusin Rebecca och underbara vän Angelina, i slutet av kvällen var jag i fin form. Och det fick jag lida av i Lördags då jag mådde värre än nånsin, aldrig vart med om dess like. Spydde, skakade och hade skallebank hela dan :/ Följde med pappa till några gemensamma fina vänner så var även lillasyster och min goa systerson med :) Kvällen spenderades hemma hos pappa tillsammans med brorsbarnen och minsta lillasyster.
 
Idag har jag umgåtts med Rebecca över många koppar kaffe och brist på tålamod, jag var nog inget vidare sällskap men hon fann mig rätt lustig ändå ;) Ikväll när jag kom "hem" bjöd Angelina på 2 rätters middag
 

Helstekt oxfile med potatis och palsternacksmos på en bädd av smörstekta grönsaker och kladdkaka till efterrätt <3 Gillar ju dock inte "blodigt" kött, så jag åt kanterna och Angelina resterande. Sjukt gott var det iaf!
 
Nu blir det snart sängen, långpromenad imorgon bitti sen vidare på 2 timmars möte!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0