Kan man vara det, kär i kärleken?

Vart och gjort ett efterlängtat besök i staden jag är uppväxt i, Tidaholm. Att få krama om min lillebror och få höra han skratta i sömnen i natt va så himla gött! Jag blir så lycklig när han är glad, och han blev verkligen glad när han fick se mig <3 Passade också på att träffa Elli, Ida och lilla Alvin :)

Angelina läste mitt horoskop på Internet igår, där stod det att vågen är kär i kärleken, måste rätta dom! Var kär i kärleken tills den förådde mig, nu ska jag spotta på den som den spottat på mig. Finns dock en jag saknar, som jag saknar så det gör ont. Men inte ens då när jag verkligen känner mig redo för kärlek och vet vad jag vill kan jag få den. Sad, isn't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0