På återseende, igen..

Jag har nog vart den minst aktiva medlemmen bland blogg.se´s medlemmar den senaste tiden. Men med tanke på hur jag jobbat och knappt haft något ledigt så har det inte hunnits med att sitta och blogga !
 
Mycket saker har hänt under den här tiden. Och jag har svårt att smälta allt som händer just nu.
Men jag har iallafall förverkligat en av mina drömmar, att komma närmare hem. Så nu jobbar jag inte längre kvar i Lekåsa. Har fått jobb hos en Bonde utanför Floby (Floby ligger ca 1.5 mil utanför Falköping). Han har ca 60 kor, foderbås och mjölkgrop ( en dubbel 3a).
 
1.5 år sätter såklart sina spår, saknar flickorna!
 
Men det känns som att det är nu mitt liv börjar, det har börjat hända saker igen. Nu börjar livet igen :)
 
 
Jag och finaste brorsdottern på min systersons dop för ca 1 månad sen. Den dagen fick vi chansen att sluka det sista av "sommaren".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0